Каталог

понеділок-недiля

з 09:30 до 21:30

FAQ

1
Як довго будуть доставляти моє замовлення?

Товар, який є в наявності на складі, буде доставлений в обласні центри України на другий робочий день з моменту підтвердження замовлення. У міста, СМТ села замовлення доставляються на третій робочий день з моменту підтвердження замовлення.

2
Чи можу я перевірити покупку перед оплатою на складі курєрської служби?

Так. Ви можете перевірити цілісність і відповідність посилки вашим замовленням перед її оплатою на складі кур'єрської служби.

3
Які документи мені потрібно предявити при отриманні замовлення?

Будь-який документ установленого зразка, що посвідчує особу: паспорт, водійські права, посвідчення і т.д.

4
Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

На жаль, в даний момент, ми працюємо тільки на території України.

5
Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

У відділенні кур'єрської служби «Нова Пошта» замовлення буде перебувати протягом 5 днів. По закінченню цього терміну, товар повертається відправнику.

6
Чи є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі?

На жаль, можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю і оформити нову заявку.

7
Як я дізнаюся, що моє замовлення вже доставлене на склад курєрської служби у моєму місті?

Після підтвердження замовлення на вашу адресу електронної пошти, яку ви вказали прийде повідомлення з деталями замовлення і номером накладної кур'єрської служби. Після того як замовлення буде доставлено на склад кур'єрською службою у вашому місті, на ваш мобільний телефон прийде SMS-повідомлення. Важливо! Якщо на ваш мобільний телефон не прийшло від кур'єрської служби підтвердження того, що ваше замовлення доставлено, ви можете зателефонувати на склад кур'єрської служби і, повідомивши номер накладної, уточнити місцезнаходження вашої посилки. Або дізнатися за номером накладної на сайті кур'єрської служби.

8
Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце - просимо Вас повідомте нам про те, що трапилося за тел .: 0 800 301-005 дзвінки безкоштовні.